iso

Порядок звернень споживачів

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «АС»
Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
• надіслати поштою на адресу: вул. Шевцової, 22а, Донецька область, Волноваський район, м. Волноваха, 85700;
• особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
• під час особистого прийому керівництва Товариства;
• надіслати електронний лист на адресу: energy_as@ukr.net;
• зателефонувавши контактним особам: (095) 381-49-48 Ігор Чернуха, (050)380-24-90 Ольга Сокова

 Контакти кол-центрів та інформаційно-консультаційних центрів на території ліцензованої діяльності ТОВ «АС»

 

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій
1) Повинно бути вказано:
– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;

– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

 

НКРЕКП презентувала перший в Україні мобільний додаток «Енергетика Онлайн»

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID «Прозора енергетика» розробили та 21.02.2019 презентували мобільний додаток «Енергетика Онлайн».

Відповідно до функцій мобільного додатку «Енергетика Онлайн» для споживачів передбачається можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання.

Скарги споживачів та заяви на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання будуть надходити на офіційні електронні адреси ліцензіатів з електронної адреси: energy.online.app@gmail.com , ім'я відправника: Energy Online App.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення). Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Таким чином, скарги та заяви громадян, що будуть надходити до ліцензіатів НКРЕКП на електронні адреси з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», мають розглядатися у строки та відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Мобільний додаток можна завантажити з Google Play та App Store за назвою EnergyOnline, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group.

 

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «АС»
Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання
звернення/скарги/претензії.
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів:(050)380-24-90
Або електронним шляхом надіславши запит на: energy_as@ukr.net.

 

Особистий прийом керівництва ТОВ «АС»
Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: вул. Шевцової, 22а, Донецька область, Волноваський район, м. Волноваха, 85700.
Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (050)380-24-90

 

Документи:

«Порядок про надання споживачами звернень/скарг/претензій та їх розгляд»

«Типова форма Звернення/Скарги/Вимоги»

 

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

«Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.
І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці
1. Строк подачі інформації: Негайно
2. Кому подається інформація: Для працівників - безпосередній керівник працівника або іншу уповноважену особу на підприємстві Для споживачів - кол-центр ТОВ “АС”
3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у ви- падку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна від- стань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближеню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку або нарочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві для споживачів - кол-центр ТОВ “АС” за телефоном: (050)380-24-90

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці
1. Строк подачі інформації: Негайно; 2. Кому подається інформація: У разі пожежі на об'єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. Тел. 101 кол-центр ТОВ “АС” за телефонами (050)380-24-90
3. Порядок дій: Керівники на місцях перш за все повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від на- стання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (050)380-24-90 або надіслати листа електронною поштою на адресу: energy_as@ukr.net, або заповнити форму на сайті Товариства. При цьому в темі звернення
обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».